събота, 18 септември 2010 г.

Google translate JOGA

Всички тези инциденти,
Това се случи,
Следвайте точка,
Съвпадение,
Има смисъл,
Само с теб,
Не е нужно да се каже,
Се чувствам.

Емоционални пейзажи,
Те ми пъзел,
Тогава загадката стане решен,
И ме водят до повишаване на настоящия

Извънредно положение
Как красиво да се,
Извънредно положение
Е мястото, където искам да бъда.

Всичко, което никой не вижда,
Вие виждате,
Какво е вътре в мен,
Всеки нерв, че боли,
Можете лекува,
Дълбоко вътре в мен, Oo-oohh,
Не е нужно да се каже,
Се чувствам.

Емоционални пейзажи,
Те ми пъзел - обърка,
Тогава загадката стане решен,
И ме водят до повишаване на настоящия

Извънредно положение
Как красиво да се,
Извънредно положение
Е мястото, където искам да бъда.

Извънредно положение
Как красиво да се,

Емоционални пейзажи,
Те ми пъзел,
Тогава загадката стане решен,
И ме водят до повишаване на настоящия

Извънредно положение
Как красиво да се,
Извънредно положение
Е мястото, където искам да бъда.

Извънредно положение
Как красиво да се,
Извънредно положение
Членка, състоянието,
Колко е красива,
Спешни,
Е мястото, където искам да бъда.

Извънредно положение
Как красиво да се,
Извънредно положение
Е мястото, където искам да бъда.

Извънредно положение
Колко е красива да бъде.